Probiblio kiest voor Scania met Opticruise

BedrijfsautoRAI

14-3-2002

Probiblio kiest voor Scania met Opticruise

De stichting Probiblio, met de hoofdvestiging in Hoofddorp, kreeg onlangs de sleutels afgeleverd van een bijzondere Scania P94 trekker/opleggercombinatie. De trekker is o.a. uitgerust met de zuinige 230 pk (169 kW) 9-liter motor en een GR801 versnellingsbak met het computergestuurde schakelsysteem Scania Opticruise. Vanzelfsprekend is het voertuig ook uitgerust met het standaard Beers veiligheidspakket met o.a. een Dobli-spiegel en zij-inrijbeveiliging tussen de assen. De combinatie is afgeleverd door de vestiging van Beers Bedrijfsauto te Rotterdam.

Probiblio is de provinciale bibliotheekcentrale voor Noord- en Zuid-Holland. In opdracht ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen