Onderhandelingen programakkoord Amsterdam-Centrum

Bron: Dienst Binnenstad Amsterdam

Dienst Binnenstad Amsterdam

Onderhandelingen programakkoord stadsdeelraad Amsterdam-Centrum

De stadsdeelraad Amsterdam-Centrum wordt donderdag 14 maart geïnstalleerd in de raadszaal van het stadhuis. Deze eerste vergadering zal plaatsvinden onder voorzitterschap van de burgemeester van Amsterdam, Mr. M.J. Cohen. Verwacht wordt dat uiterlijk eind maart de onderhandelingen zullen zijn afgerond.

Bij de eerste openbare bijeenkomst van de lijsttrekkers van stadsdeel Amsterdam-Centrum op 11 maart j.l. is onderstaande procedure afgesproken.
Donderdag 14 maart om 20.00 uur worden de nieuwe raadsleden beëdigd. Aansluitend start het eerste politieke debat van de stadsdeelraad. De programakkoord onderhandelingen worden op vrijdag 15 maart aanstaande om 19.30 uur voortgezet in het Mozeshuis, Waterlooplein 205. Vervolgens vinden de bijeenkomsten over het programakkoord iedere dinsdag- en donderdagavond plaats en deze zijn openbaar. De lijsttrekkers willen voor eind maart tot een programakkoord komen.