Leerlingen basisschool gaan met gehandicapten op Safari

Datum nieuwsfeit: 14-03-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Persbericht d.d. 14 maart 2002
Leerlingen basisschool de Wildert gaan met gehandicapten op Safari Safari Beekse Bergen levert bijdrage aan project "Beestenboel"

Basischool de Wildert organiseert i.s.m. Safari Beekse Bergen het natuur- en milieu-educatie project "Beestenboel". Dit jaarlijkse project vindt plaats van 11 t/m 21 maart 2002. Het hoogtepunt van het project is een uitstap naar Safari Beekse Bergen. De leerlingen van basisschool de Wildert zullen samen met 15 bewoners van verpleegtehuis Sint Elisabeth op safari gaan. Dit alles in het kader van de integratie tussen gehandicapten en leerlingen van de school.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen