Financiële dienstverlening via elk willekeurig device

Datum nieuwsfeit: 14-03-2002
Bron: Van Hulzen pr adviseurs
Van Hulzen pr adviseurs

Financiële dienstverlening via elk willekeurig device waar ook ter wereld

Voorschoten, 14 maart 2001 - 724 Solutions Inc. presenteert tijdens CeBIT 2001 in Hannover op de stands van zijn partners Hewlett Packard, Ericsson en Compaq de vele manieren waarop financiële dienstverlening tegelijkertijd hun service kan verbeteren met behulp van mobiele internetapplicaties en hun klantrelaties kan versterken.

De software van 724 Solutions is met name ontwikkeld voor banken, zodat zij hun financiele dienstverlening zowel via internet als mobiel kunnen aanbieden. In Nederland maakt Rabobank Nederland al gebruik van 724 Solutions Software voor haar financiele dienstverlenging.

724 Solutions (NASDAQ: SVNX en TSE: SVN) biedt de passende oplossing op het gebied van zowel mobiel bankieren en beleggen als m-commerce. Deze toepassingen worden via spraakherkenning of via andere voor Internet geschikte apparaten (zoals mobiele telefoons, elektronische agendas, pcs en set-top boxen) verbonden met de aanwezige infrastructuur bij een onderneming en maken op die manier direct klantcontact mogelijk.

De onderneming heeft onderzoekscentra en vestigingen in Nederland, Duitsland, Groot-Brittannië, de Verenigde Staten, Canada, Australië, Frankrijk, Japan, Zwitserland en Finland. Verdere informatie over 724 Solutions vindt u op www.724.com.

Bent u geinteresseerd in een interview/gesprek met 725 Solutions, of wilt u nadere informatie ontvangen, neem dan gerust contact met mij op.

Met vriendelijke groet / Kind regards,

Astrid van den Berg