Jaaropgave registratie gewasbescherming open teelt verstuurd

Bron: Productschap Tuinbouw

Productschap Tuinbouw

Jaaropgave registratie gewasbescherming open teelt verstuurd

Telers van tuinbouwgewassen in de open grond krijgen half maart de jaaropgave registratie gewasbescherming in de bus. Het gaat hierbij om de sectoren bloembollen, boomkwekerij, groenten, fruit en buitenbloemen en -planten.

Op het formulier moet per bedrijf de totale hoeveelheid aan gewasbeschermingsmiddelen van 2001 opgegeven worden. Hierbij is een indeling gemaakt per gewasgroep. Verder is een uitgebreide toelichting en een voorbeeldopgave bijgesloten. Vóór 1 mei 2002 moet het ingevulde formulier worden opgestuurd naar het Hoofdproductschap Akkerbouw (HPA).

De vertegenwoordigers van de tuinbouwsectoren in de open grond hebben ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen