SID-lezing: Frans Engering (PVOESO) over Globalisering en Armoede

Ingezonden persbericht

Society for International Development - Afdeling Nederland

HERINNERING SID-LEZING 18 MAART 2002

In het kader van de speciale SID-voorjaarsserie "GLOBALISERING EN ARMOEDE" over de toekomst van het Nederlandse ontwikkelingsbeleid, spreekt op maandag 18 maart aanstaande FRANS ENGERING over "SAMENWERKING VOOR ONTWIKKELING" De heer Engering is Permanent Vertegenwoordiger van Nederland bij de
Organisatie voor Economische Samenwerking en Ontwikkeling OESO. Daarvoor was hij lange tijd dé topman voor buitenlandse economische betrekkingen op het Ministerie van Economsiche Zaken. Lokatie: Vrije Universiteit, De Boelelaan 1105, Amsterdam; Aanvang: 18.00 uur. Gespreksleider: Jos van Gennip, Voorzitter SID-Nederland.

Gaarne aanmelding, ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen