Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Boek 'Beyond the Hype': zelfanalyse van topmanagers uit Internethype

Datum nieuwsfeit: 18-03-2002
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten

PERSBERICHT

Boek 'Beyond the Hype': openhartige zelfanalyse en reflectie van topmanagers tijdens en na de Internethype

Nieuwe cijfers geven aan: Internetgroei en -gebruik gaan gewoon door

Zaltbommel, 18 maart 2002. Vandaag is het boek 'Beyond the Hype' van de hand van Roel Pieper, Vincent Kouwenhoven en Siete Hamminga verschenen. De auteurs presenteren hiermee een openhartige zelfanalyse en reflectie van twintig Nederlandse topmanagers over hun bedrijfsstrategie en keuzes gedurende de Internethype en erna. De topmanagers vertellen over de snelheid van de hype, de druk van analisten, de investeringseuforie en vervolgens de desillusie, de rol van consultants ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie