Vitaminic levert muziek in Midden-Oosten aan LuxSAT

Datum nieuwsfeit: 18-03-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Vitaminic levert muziek in Midden-Oosten aan LuxSAT, de eerste interactive 'TV on demand' service in deze regio

Gebruikers van het LuxSAT interactieve TV systeem in het Midden-Oosten krijgen binnenkort toegang tot een omvangrijk aanbod digitale muziektracks uit de catalogus van de Vitaminic Music Club

Amsterdam, 18 maart 2002 - Vitaminic SpA (Italy, Nuovo Mercato: VIT) - Europa's toonaangevende digitale platform voor de promotie en distributie van muziek via vaste en draadloze netwerken - gaat muziek-content leveren aan alle abonnees van LuxSAT in het Midden Oosten. Dit eerste interactive 'TV on demand' bedrijf ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen