Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

HCN callcenter verzorgt klantenservice bol.com

Datum nieuwsfeit: 19-03-2002
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten

Ingezonden persbericht

Persbericht
Nieuwegein, 19 maart 2002

Klantgerichtheid op de eerste plaats

HCN CALLCENTER VERZORGT KLANTENSERVICE BOL.COM

Bezoekers en klanten van bol.com krijgen nu nog sneller antwoord op hun vragen door betere bereikbaarheid van de klantenservice. Om dit te verwezenlijken werkt bol.com vanaf deze week samen met HCN. Omdat klantgerichtheid hoge prioriteit heeft bij bol.com, investeert het bedrijf in de kwaliteit van de klantenservice. HCN verzorgt de afwikkeling van vragen per e-mail en telefoon van 9 uur 's ochtend tot 9 uur 's avonds. "Klantgerichtheid is een sleutelwoord in het succes van bol.com. ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie