CIBIT nieuw lid Object Management Group

---
CIBIT nieuw lid Object Management Group
---
MDA-ontwikkelstandaard maakt software platformonafhankelijk en verlengt levenscyclus Utrecht, 03/19/2002

CIBIT Adviseurs Opleiders treedt als lid toe tot de OMG (Object Management Group). De OMG richt zich als non-profit organisatie op de ontwikkeling en het onderhoud van standaarden - zoals CORBA, UML, MOF, CWM en XMI - voor de software-industrie. CIBIT zal de OMG bijstaan in de definiëring van de Model Driven Architecture (MDA). Dit is een nu sterk in ontwikkeling zijnde standaard die de inzetbaarheid van softwaretoepassingen vergroot en de beheerkosten verlaagt.

Binnen een schil waarin bovengenoemde standaards ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen