Politiebericht Brabant-Noord: Boxtel 19-03-2002

Datum nieuwsfeit: 19-03-2002
Bron: Politie Brabant-Noord

Korps: Brabant-Noord, plaats: Boxtel 19-03-2002 Persbericht district Aa & Dommel

COMPUTERS GESTOLEN (Vught)

Aan de Kleine Gent in Vught is maandagavond ingebroken in een bedrijfspand. De inbrekers zijn er met enkele computers en beeldschermen vandoor gegaan.

AUTODIEFSTAL (Helvoirt)

Afgelopen nacht is vanaf het erf van een woning aan de Nieuwkuijkseweg in Helvoirt een paarse personenauto, merk Nissan Patrol, voorzien van het kenteken VL-72-TL gestolen.

AANHANGWAGEN GESTOLEN (Boxtel)

Afgelopen nacht is vanaf het Hemelrijk in Boxtel een eenassige aanhangwagen voorzien van een blauwe kunststoffen huif gestolen.

AUTO MET AANHANGWAGEN GESTOLEN (Schijndel)

Vanaf een bedrijfsterrein aan de Schootsestraat in Schijndel is tussen 12.00 uur en 12.30 uur een blauwe bestelauto van het merk Mercedes 208 D met het kenteken VL-RT-35 gestolen. Achter de bestelauto was een aanhangwagen gekoppeld. De eigenaar zag zijn auto van het terrein wegrijden in de richting Boxtel. Ondanks een direct daarna ingesteld onderzoek is de auto niet meer aangetroffen.