Wijziging radiopakket Noord-Holland

Bron: UPC N.V.

UPC N.V.

Wijziging radiopakket Noord-Holland.

Wijziging radiopakket in Amsterdam, Weesp, Abcoude, Ouder-Amstel, Oostzaan, Diemen, Nigtevecht, Landsmeer, Purmerend en Zaanstad.

Schiphol-Rijk 20 maart 2002 Op 2 april wijzigt het radiopakket voor de UPC-abonnees in Amsterdam, Weesp, Abcoude, Ouder-Amstel, Oostzaan, Landsmeer, Diemen, Nigtevecht, Purmerend en Zaanstad. Het nieuwe radiopakket is tot stand gekomen door het overnemen van het advies van de Algemene Programmaraad.
UPC informeert haar klanten via een advertentie in de huis-aan-huiskrant, het UPC Infokanaal, teletekst en de website www.upc.nl.

In het hele gebied zal de Hindoestaanse zender Ujala Radio (frequentie 101,8) worden toegevoegd ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen