Xs4all op av-contact & adobe expo

XS4ALL

XS4ALL OP AV-CONTACT & ADOBE EXPO

7 mei 2002

In mei presenteert XS4ALL zich met een stand op de 'AV Contactdagen' in Hilversum en op de 'Adobe Expo Dagen' in de Amsterdamse RAI. Op beide beurzen demonstreert XS4ALL streaming, het live uitzenden van beeld en geluid via internet. Daarnaast presenteert XS4ALL haar nieuwe dienst DSL-LAN voor bedrijven en het uitgebreide webhosting portfolio voor UNIX en Windows. De XS4ALL-medewerkers die de website van XS4ALL hebben gemaakt en onderhouden geven informatie over de dienst website development.

XS4ALL nodigt haar klanten en andere geintersseerden uit voor beide beurzen. Gratis toegangskaarten zijn aan te vragen via de onderstaande e-mailadressen. Vermeld in de e-mail alstublieft uw naam, voorletters, functie, adresgegevens en het gewenste aantal kaarten (maximaal 4 per relatie).

AV Contact Dagen
De AV Contact Dagen is een evenement voor professionals uit de audio en video branche. De 'AV Contact Dagen' worden georganiseerd in het Media Park in Hilversum. De beurs is geopend op woensdag 15 mei en op donderdag 16 mei van 10.00 tot 18.00 uur. Gratis toegangskaarten kunt u aanvragen via (avcontactdagen@xs4all.nl)

Adobe Expo Dagen
Adobe Dagen zijn interessant voor iedereen die zich bezighoudt met digitale beeldbewerking, fotografie, video en webdesign. De Adobe Dagen vinden plaats op donderdag 30 en op vrijdag 31 mei van 10.00 tot 17.00 uur in congresgebouw RAI in Amsterdam. Gratis toegangskaarten kunt u aanvragen via (adobedagen@xs4all.nl)