Loyalty lab van start in Amsterdam

Datum nieuwsfeit: 07-05-2002

LOYALTY LAB VAN START IN AMSTERDAM

Amsterdam, 7 mei 2002 - Vandaag is in Amsterdam het startsein gegeven voor de activiteiten van Loyalty Lab. Loyalty Lab (www.loyaltylab.nl) geeft vernieuwend advies over relatiebeheer en klantbehoud en voert projecten uit voor klanten. Loyaliteit is steeds meer een kritische succesfactor in een snelle en competitieve economie waar het behouden van klanten aanmerkelijk meer oplevert dan acquisitie. Loyalty Lab speelt in op de behoefte aan programma's die het gedrag en de houding - en daarmee de loyaliteit - van klanten, medewerkers en leveranciers positief beïnvloeden.

Een gemiddeld bedrijf kent een klantverloop ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen