Alle kansen en verplichtingen voor detaillist op internet

Datum nieuwsfeit: 07-05-2002
Bron: Hoofdbedrijfschap Detailhandel

Hoofdbedrijfschap Detailhandel (HBD) Persbericht 07-05-2002

Verpakkingen: Alle kansen en verplichtingen voor detaillist op internet

De detailhandel kan vanaf vandaag op internet alles lezen over verpakkingen en ver-pakkingsafval. Iedere detaillist is verplicht om het gebruik van verpakkingen zo veel mogelijk te verminderen. De sector heeft dat enkele jaren geleden al met de overheid in een convenant vastgelegd. Dit om de milieuschade te beperken. Op de website
http://verpakkingen.hbd.nl biedt het Hoofdbedrijfschap Detailhandel veel informatie over de manier waarop de detaillist het gebruik van verpakkingen en het verpakkingsafval kan terugdringen. Bovendien kan de ondernemer zo op de kosten besparen.
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen