Fineos benoemt Richard Hoop tot verkoopleider

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

FINEOS BENOEMT RICHARD HOOP TOT VERKOOPLEIDER

Utrecht, 7 mei 2002 Richard Hoop is bij FINEOS Benelux in dienst getreden als verkoopleider. Voor zijn komst naar FINEOS werkte Hoop vier jaar als verkoper bij CODA N.V. te Nieuwegein, een internationaal leverancier van informatiesystemen voor financieel management en inkoopbeleid in middelgrote en grote organisaties.

Bij FINEOS wordt Richard Hoop verantwoordelijk voor het verwerven van nieuwe klanten in de bank- en verzekeringswereld. FINEOS levert software-oplossingen voor deze doelgroep. Het productportfolio bestaat onder andere uit relatie-, bedrijfsproces- en klachtbeheersystemen.

FINEOS
FINEOS ontwikkelt en levert ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen