Heijmans neemt Dubbers Malden, Franki Hannover en Grafenwöhr over va..

Datum nieuwsfeit: 08-05-2002
Bron: Heijmans N.V.

Heijmans N.V.

Heijmans neemt Dubbers Malden, Franki Hannover en de vestiging Grafenwöhr over van Philipp Holzmann. Verdere overnames worden onderzocht.

's-Hertogenbosch - Heijmans N.V. (bouw en aanverwante activiteiten) verwacht overeenstemming te bereiken over de overname van de aandelen Dubbers-Malden B.V. in Malden (Gelderland) alsmede van de activa van Franki Grundbau GmbH in Hannover en van de vestiging Grafenwöhr (nabij Neurenberg) van Philipp Holzmann.
Door Heijmans en de curator is een intentieverklaring getekend.

Heijmans is daarnaast geïnteresseerd in andere financieel gezonde onderdelen van Philipp Holzmann en is omtrent de mogelijke overname van met name in het westelijk ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen