Acer Europa standaardiseert Web Services met behulp van SilverStream..

Datum nieuwsfeit: 08-05-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Acer Europa standaardiseert Web Services met behulp van SilverStream eXtend om bedrijfsefficiëntie en klantenservice te verbeteren

Vooraanstaand Europees pc-leverancier stroomlijnt het ordermanagement en positioneert zich voor de uitdagingen van morgen

Hoofddorp, 8 mei 2002 - SilverStream Software, Inc. (Nasdaq: SSSW) heeft vandaag bekendgemaakt dat Acer Europa, een van 's werelds belangrijkste pc-leveranciers, SilverStream eXtend® heeft gekozen om de orderverwerkingssystemen van zijn Europese vestigingen te centraliseren met behulp van Web Services. SilverStream eXtend is een visuele, geïntegreerde serviceomgeving die de ontwikkeling en toepassing van geavanceerde webtoepassingen, zoals het uniforme ordermanagementsysteem van Acer, vereenvoudigt en versnelt.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen