Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Nieuw nummer klantenservice KPN

Datum nieuwsfeit: 08-05-2002
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten

Ingezonden persbericht


Datum
Nieuw nummer klantenservice KPN

8 mei 2002
Nummer
02/14

De telefonische ingangen voor zowel zakelijke als particuliere klanten van KPN zullen per 1 Juli 2002 bereikbaar zijn onder n nieuw nummer: 0900-0244 (0,10 per minuut). Onder dit nummer kan de klant persoonlijk advies en informatie krijgen, de aanleg of verhuizing van de telefoonaansluiting thuis en op de zaak regelen en vragen over de factuur stellen.

Door de combinatie van meerdere bestaande nummers in n nieuw nummer kan KPN een betere service verlenen. Klanten kunnen vaker op n plaats worden ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie