Hitachi data systems breidt voorsprong enterprise storage uit met in..

Datum nieuwsfeit: 08-05-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

HITACHI DATA SYSTEMS BREIDT VOORSPRONG ENTERPRISE STORAGE UIT MET INTRODUCTIE LIGHTNING 9900 V SERIES

Tweede-generatie Hi-Star switched-architectuur basis voor lagere TCO en snellere ROI door vereenvoudigde infrastructuur, databescherming en efficiënter gebruik

Waardenburg, 8 mei 2002 - Hitachi Data Systems (HDS), een dochteronderneming van Hitachi Ltd. (NYSE: HIT), introduceert de Hitachi Freedom Storage Lightning 9900 V Series. Dit is de tweede-generatie intelligente storage-systemen op basis van de Hi-Star switched-architectuur. De Lightning 9900 V Series bieden ingebouwde virtualisatiemogelijkheden en brede ondersteuning voor connectiviteitsopties. De systemen leveren nieuwe consolidatiemogelijkheden, totaalbescherming van bedrijfskritische data en een optimale inzet van bedrijfsmiddelen. Dit ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen