Noodkreet bedrijfsleven Nieuwegein

FNV

NOODKREET BEDRIJFSLEVEN NIEUWEGEIN
Regio Midden - midden@dds.nl

Het bedrijfsleven in Nieuwegein, zowel werkgevers als werknemers, maakt zich ernstige zorgen om de bereikbaarheid van Nieuwegein en Utrecht Zuid-West. Het Nieuwegeinse bedrijfsleven, vertegenwoordigd door de Vereniging van Industrie en Handel Nieuwegein (VIHN), FNV en de Kamer van Koophandel Utrecht maakt zich met name zorgen om de aansluitingen op de A12. Vandaag is een brandbrief verstuurd waarin het bedrijfsleven vraagt om een grotere capaciteit en veiligere aansluitingen van Nieuwegein en Utrecht op de A12. Aan sluiting Papendorp heeft daarbij de hoogste prioriteit.

De capaciteit van de aansluiting op ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen