Fugro trekt lange termijn financiering aan

Bron: Fugro N.V

Fugro N.V

Fugro trekt lange termijn financiering aan

Fugro N.V. (Fugro) heeft een aantal lange termijn leningen gesloten met een totale omvang van EUR 156 miljoen. De leningen hebben een looptijd van tien tot vijftien jaar en een gemiddelde rente van 6,5%.

De leningen zijn via een private placement ondergebracht bij Amerikaanse en Engelse institutionele beleggers. Met deze leningen kan Fugro de uitstaande korte termijn financiering, die was toegenomen door de acquisities in 2001, grotendeels terugbrengen. Door de omzetting van korte naar lange termijn financiering verbetert de financieringsstructuur van de onderneming.

Fugro verzamelt en ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen