Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Doorstart imagocampagne woningcorporaties

Datum nieuwsfeit: 13-05-2002
Bron: Aedes
Zoek soortgelijke berichten

Aedes

Imagocampagne woningcorporaties

14 mei 2002

De gezamenlijke woningcorporaties in Nederland starten op maandag 13 mei de laatste fase van de reclamecampagne Huren. Dat kan natuurlijk ook. met drie nieuwe radio- en drie nieuwe tv-commercials. Deze drie jaar durende landelijke campagne moet het imago over huren bij het grote publiek verbeteren.

De campagne is in 2000 gestart. De boodschap is dat huren een volwaardig
alternatief moet zijn in de keuze tussen huren, kopen of andere eigendomsvormen. Binnen de huidige slogan Huren. Dat kan natuurlijk ook. is voor een nieuwe insteek gekozen. Aangescherpte voordelen ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie