Politiebericht Brabant-Noord: Uden 13-05-2002

Bron: Politie Brabant-Noord

Korps: Brabant-Noord, plaats: Uden 13-05-2002 Persbericht district De Leijgraaf

WONINGBRAND

In een leegstaand huis aan de Hoekstraat in Schaijk heeft vannacht een uitslaande brand ge-woed. De brandweer had geruime tijd nodig om het vuur te blussen. De brand is waarschijn-lijk in de keuken ontstaan, de oorzaak van de brand is onbekend. Ook de omvang van de schade is niet bekend.

DIEFSTAL UIT WONING

Uit een huis aan de Morene te Uden is zondagmiddag een diefstal gepleegd. Men kwam binnen via de achterdeur. Uit de woning verdween een videorecorder en een stereoset. Uit de schuur is een fiets weggenomen.

INBRAAK IN SCHOOL

Na het vernielen van enkele ruiten hebben onbekenden vannacht ingebroken in een school-gebouw aan de Schepenhoek in Uden. Er is een videorecorder en een geluidsinstallatie ge-stolen.

WIELEN GESTOLEN

Vanaf het terrein van een autobedrijf aan het Heuvelplein in Veghel zijn vannacht alle vier de lichtmetalen wielen van een Fiat Bravo gestolen.

HELER BETRAPT

Vannacht heeft de politie op de Buitendonk in Veghel een 23-jarige man uit die plaats aan-gehouden op verdenking van heling. In de kofferbak van de auto lag een vermoedelijk van diefstal afkomstige videorecorder, die de man net voor 20,- op straat had gekocht. De man is voor nader onderzoek ingesloten.