Onthulling gedenkteken slachtoffers van geweld in Den Haag

Datum nieuwsfeit: 14-05-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Op dinsdag 14 mei om 20.00 uur zal op het parkeerterrein aan de Ouverturestraat te Den Haag een gedenkteken worden onthuld ter nagedachtenis aan alle slachtoffers van geweld.
Het gedenkteken is een initiatief van de stichting Loosduinen Tegen Geweld in samenwerking met nabestaanden van Alan Roos en Daan de Blok, de twee jonge jongens die op 14 mei 2000 levenloos zijn aangetroffen op de parkeerplaats achter het winkelcentrum van Loosduinen. Met het gedenkteken gaat een wens in vervulling van de nabestaanden, vele inwoners van Loosduinen en diverse stichtingen tegengeweld.
Het laatste ontwerp van het gedenkteken is ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen