Politiebericht Brabant-Noord: Cuijk 14-05-2002

Datum nieuwsfeit: 14-05-2002
Bron: Politie Brabant-Noord

Korps: Brabant-Noord, plaats: Cuijk 14-05-2002 Persbericht district Land van Cuijk

INWONER BOXMEER NA VLUCHT WEER GEPAKT

De politie heeft afgelopen nacht op de Vuurijzerstede in Cuijk een 21-jarige automobilist uit Boxmeer aangehouden. Tijdens een controle viel het oog van de surveillerende agenten op een loshangend contactslot in de auto. Omdat de man - volgens zijn zeggen zijn rijbewijs thuis had liggen, reed hij met zijn bijrijder en de politie richting woning van de man. In de Opaaldreef liet de man de auto tegen een lantaarnpaal tot stilstand komen. Daarna maakte het tweetal zich uit de voeten. Na een achtervolging door een steeg en een tuin en een klimpartij over een schutting kon de bestuurder alsnog worden aangehouden. Bij het verhoor bleek tevens dat de man een valse naam had opgegeven. Bij onderzoek naar de herkomst van de auto bleek dat het voertuig afgelopen nacht in Gen-nep was gestolen De man is ingesloten.

LICHTGEWONDE BIJ AANRIJDING

Vanmorgen vond een aanrijding plaats op de kruising Nachtegaalstraat Langenboomseweg in Mill. Een 63-jarige autobestuurder uit Mill verleende geen voorrang aan een auto die be-stuurd werd door een vrouw van 37 jaar uit Zeeland. De zwangere vrouw werd voor con-trole overgebracht naar het Radboud Ziekenhuis in Nijmegen, haar tegenpartij kwam met de schrik vrij.