Hugo Cooymans keert terug bij CtacAlign

C/TAC-Align

's-Hertogenbosch, 16 mei 2002

Hugo Cooymans keert terug bij CtacAlign

De heer H.A.M. Cooymans zal per 17 mei aanstaande terugkeren binnen de CtacAlign organisatie. In opdracht van het bestuur zal de heer Cooymans, oprichter en oud-bestuursvoorzitter van CtacAlign zich bezighouden met externe betrekkingen, relatiebeheer en uitwerking van de strategie.

Het bestuur verwacht dat de heer Cooymans, met zijn kennis van de organisatie en de SAP omgeving, een positieve impuls zal geven aan de verdere ontwikkeling van CtacAlign Na te zijn teruggetreden als bestuursvoorzitter heeft Hugo als zelfstandig adviseur, onder andere voor CtacAlign, gewerkt. Het adviseursvak is Hugo echter niet zo goed bevallen. Daarom heeft hij CtacAlign gevraagd of hij zijn ervaringen weer zou kunnen inzetten voor het bedrijf. Bij CtacAlign zijn we erg blij met deze beslissing en verwelkomen we hem met open armen.