Politiebericht Brabant-Noord: Oss 17-05-2002

Bron: Politie Brabant-Noord

Korps: Brabant-Noord, plaats: Oss 17-05-2002 Persbericht district Maasland

AUTO NIET TERUGGEBRACHT

Een inwoner van Vrouwenpolder heeft donderdagmiddag na het maken van een proefrit met een Volkswagen de auto niet teruggebracht. De man nam de auto mee bij een autobedrijf aan de Heescheweg in Nistelrode. Hij liet een grijze Opel Kadett achter, waarvan de politie later vaststelde dat deze was gestolen in Vrouwenpolder. De politie heeft de zaak in onderzoek.

MAN MISHANDELD

De politie heeft donderdagavond op de Thorbeckestraat in Oss een 38-jarige inwoner van die plaats aangehouden. De man had even tevoren een 20-jarige plaatsgenoot mishandeld. Het slachtoffer werd door de Ossenaar diverse malen in zijn gezicht geslagen. Na verhoor is de verdachte vanmorgen weer in vrijheid gesteld. Aanleiding voor de mishandeling zou een financieel probleem zijn geweest.