CNV Spoorwegen, Plan NS Reizigers is topprestatie

Datum nieuwsfeit: 23-05-2002

CNV BEDRIJVENBOND

CNV:CNV Spoorwegen: Plan or NS Reizigers is topprestatie

Volgens CNV Spoorwegen heeft de ondernemingsraad van NS Reizigers een topprestatie geleverd. Het door de ondernemingsraad gepresenteerde plan.'Lusten en lasten delen' geniet volgens bestuurder Wyb Kusters van CNV Spoorwegen brede steun in alle lagen van het personeel - dus niet alleen het rijdend personeel.

CNV Spoorwegen constateert verder dat het plan van de ondernemingsraad voldoet aan alle criteria, waaronder gelijke kosten en bestand tegen toekomstige ontwikkelingen. Bovendien is het plan iets efficiënter dan het plan van de directie. Ook dit maakt, naast de grote steun van het personeel, dat de directie van NS Reizigers niet om het plan heen kan en het zou moeten invoeren. Ook al omdat het iets efficiënter is dan het plan van de directie. Dat zal ook bijdragen aan het weerkeren van de rust op en rond het spoor.

Nadere inlichtingen:
Wyb Kusters (bestuurder CNV Spoorwegen), tel.: 06 - 53 44 65 85. Jan Immerzeel (persvoorlichting) 06 - 22 39 30 12

Houten, 23 mei 2002

23 mei 02 15:27