Inter Access neemt Oracle activiteiten Landis over

Datum nieuwsfeit: 27-05-2002

INTER ACCESS

Inter Access neemt Oracle activiteiten Landis over

Gerard Willemse voegt weer een parel toe aan zijn organisatie.

Inter Access B.V. (integrale ICT-dienstverlener) in Hilversum heeft per 23 mei de Oracle applicatie activiteiten van de Landis ICT Group (voorheen Quay One), overgenomen. De overname versterkt Inter Access op het gebied van Application Service Providing en de Oracle e-Business Suite.

Quay One maakte sinds oktober 2001 onderdeel uit van de Landis ICT Group en is een belangrijke speler op de Nederlandse Oracle e-Business Suite markt.
Naast het verkopen van Oracle software zorgt het bedrijf ook voor advisering, implementatie, het op maat maken van de software (customizen), onderhoud en beheer (lokaal en op afstand) en hosting in datacenters. De activiteiten sluiten goed aan bij de bestaande Application Services en Managed Services van Inter Access.

Met de overname van NCCW-CASA in 2001 versterkte Inter Access reeds haar portfolio op het gebied van de Oracle e-Business Suite en ASP-activiteiten. De overname van Quay One is een voortzetting van deze strategische lijn en resulteert in een versterking van de activiteiten en de strategische uitgangspositie van het bedrijf.

Inter Access neemt de Nederlandse vestiging over met ruim 38 ervaren consultants. Beide bedrijven onderschrijven nadrukkelijk het belang van continuïteit en kwaliteit. Met deze overname is voortzetting van de activiteiten van Quay One gewaarborgd.

Noot voor redacties