Conferentie Disability Management

Ingezonden persbericht

Hoofddorp, 4 april 2002

1st International Forum on Disability Management in Vancouver

Het Canadese Nationale Instituut voor Disability Management en Onderzoek (NIDMAR) organiseert van 27 t/m 29 mei 2002 in Vancouver, de eerste internationale conferentie over Disability Management voor werkgevers, werknemers, overheid en instellingen en organisaties op het gebied van arbeid en reïntegratie uit de gehele wereld. Vanuit Nederland zullen daar onder andere Hans de Boer (voorzitter MKB Nederland). Henk Schrama (Directeur Arbozorg en Verzuimbeleid Ministerie SZW), Anton Westerlaken (voorzitter Commissie Arbeidsgehandicapten en Werk) spreken.

Disability Management (DM) ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen