Kalido Group biedt actueel beeld van wereldwijde activiteiten met KA..

Datum nieuwsfeit: 29-05-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Kalido Group biedt actueel beeld van wereldwijde activiteiten met KALIDO 7

Londen, Verenigd Koninkrijk, 29 mei 2002 - Kalido Group, wereldwijd leverancier van informatie-integratiesoftware, heeft versie 7 van KALIDO Dynamic Information Warehouse (KALIDO 7) geïntroduceerd. De nieuwe versie stelt bedrijven in staat om een actueel beeld te krijgen van alle wereldwijde bedrijfsinformatie tegen de achtergrond van de veranderingen in de markt. De informatie-integratiesoftware biedt hoogwaardige business modelling, nieuwe beheermogelijkheden voor referentiedata, op internet gebaseerde remote controle en uitgebreide ondersteuning van e-business-standaarden zoals J2EE, SOAP, .NET, XML en webdiensten.

Volgens IDC wordt de wereld gekenmerkt door ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen