Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Dunck ontwikkelt online loyaliteitsprogramma voor CZ Actief in Gezon..

Datum nieuwsfeit: 29-05-2002
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten

Ingezonden persbericht

PERSBERICHT

's-Hertogenbosch, 29 mei 2002

Dunck ontwikkelt online loyaliteitsprogramma voor CZ Actief in Gezondheid

Deze maand heeft Dunck online marketing (www.dunck.nl) CZ Klantenvoordeel opgeleverd, een online loyaliteitsprogramma waarbij klanten van zorgverzekeraar CZ exclusieve aanbiedingen krijgen aangeboden. CZ Klantenvoordeel is een beloningsprogramma om klanten bij de CZ website te betrekken, een vooruitstrevend imago te creëren, de wensen en behoeften van CZ-klanten in kaart te brengen en om een lange-termijnrelatie met de klant op te bouwen.

De exclusieve aanbiedingen zijn gerelateerd aan het thema `Actief in gezondheid` en kunnen door CZ-klanten in de ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie