Mercedes-Benz Vaneo voor Project 44

AutoRai

30-5-2002

Mercedes-Benz Vaneo voor Project 44

De firma Project 44 Events & Sports Management heeft onlangs een Mercedes-Benz Vaneo ontvangen. Project 44 krijgt de Vaneo, in de uitvoering SURF, een jaar lang in bruikleen omdat de activiteiten uitermate goed aansluiten bij de filosofie van de Vaneo.

Project 44 combineert de distributie van sportartikelen, de organisatie van sportevenementen en het managen van topsporters. Als distributiebedrijf is de organisatie toonaangevend op het gebied van trendsporten, zoals windsurfen, skiën, snowboarden en kitesurfen. Ook organiseert Project 44 vele windsurfevenementen, waaronder de Euro Cup Windsurfen.

Als multifunctionele MPV leent de Vaneo zich uitstekend voor bedrijven waarbij sport, distributie van artikelen en vooral de ruimte, functionaliteit en veelzijdigheid van een auto erg belangrijk is. De Vaneo-uitvoering met het Surfpakket is met zn uitschuifbare laadvloer, dakreling en dakdragers uitermate geschikt voor Project 44.

Internet
De Vaneo wordt vanwege zijn veelzijdigheid en vele functionaliteiten verkocht bij speciale Mercedes-Benz Vaneo verkooppunten. Een overzicht van deze verkooppunten en nadere informatie over de Vaneo is te vinden op www.mercedes.nl.