FileMaker Mobile 2 beschikbaar

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

FileMaker Mobile 2 nu beschikbaar

Functionele interface en nieuwe kenmerken zorgen voor snelle en gemakkelijke gegevensuitwisseling van mobiele informatie

Utrecht, 29 mei 2002 - FileMaker maakt bekend dat FileMaker Mobile 2 Companion voor het Palm-besturingssysteem met onmiddellijke ingang verkrijgbaar is. De nieuwe software stelt gebruikers van FileMaker Pro 5.5 v2 databases in staat om gegevens uit te wisselen tussen hun desktop computer en hun Palm-zakcomputer en de informatie gelijk te houden.

FileMaker Mobile 2 biedt gebruikers van het Palm-besturingssysteem een functionelere interface. De software ondersteunt de besturingssystemen Mac OS X, Mac ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen