Onderhandelingen CAO Drogisterijen van start

Datum nieuwsfeit: 30-05-2002

Dienstenbond CNV

CAO Nieuws

Onderhandelingen CAO Drogisterijen van start!

De onderhandelingen voor een nieuwe CAO Drogisterijen gaan op vrijdag 24 mei 2002 van start. Naar aanleiding van onze concept-voorstellen voor de nieuwe CAO hebben de leden van de Dienstenbond CNV overgrote mate zeer instemmend gereageerd. Daarnaast hebben een aantal van u nog goede ideeën aangeleverd die hebben geleid tot aanvullende voorstellen. De definitieve voorstellenbrief is bij deze CAO-info ingesloten.

Voor de grote respons op de voorstellenbrief willen wij u hartelijk danken. Hieruit blijkt dat de CAO absoluut leeft bij u! Een goed en duidelijk signaal naar de werkgevers!

Wij zullen u de komende tijd van de CAO-onderhandelingen op de hoogte houden. Wij zullen ons inzetten voor een goed resultaat!

Voor vragen en/of opmerkingen kunt u contact opnemen met bestuurder, Neoletta Poelgeest. Telefoon: (035) 677 39 07. Email: (hilversum@cnvdibo.nl).

Hilversum, 22 mei 2002.