Publishers' Seminar "E-nieuws: nieuwe kansen voor professionele uitg..

Datum nieuwsfeit: 31-05-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Publishers' Seminar "E-nieuws: nieuwe kansen voor professionele uitgevers"

"E-nieuws: nieuwe kansen voor professionle uitgevers"

NIEUWEGEIN, 20020513 -- 31 mei 2002, Mercure Hotel Utrecht, Nieuwegein Met een inleiding door Caspar van Kempen, voormalig bestuursvoorzitter Wolters Kluwer. Goed vaknieuws "heet van de naald" is "goud" voor tal van professionele doelgroepen. Nieuwe technologieën maken het nu voor uitgevers mogelijk om sneller, goedkoper en beter aan deze marktvraag te voldoen. Tegen deze achtergrond organiseren HowardsHome.com en 227 Publishing Partners een seminar, gericht op beslissers bij uitgeverijen en geïnteresseerde pers. De toegang voor het seminar is gratis. Inschrijven? http://www.howardshome.com/seminar

Waar ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen