Shell Nederland tekent contract met GTI voor drie jaar

GTI NV

Shell Nederland tekent contract met GTI voor drie jaar

Bunnik/Rotterdam, 31 mei 2002

Eind mei tekenden Shell Nederland Raffinaderij B.V. en GTI Rotterdam Industrie bv een contract voor de looptijd van drie jaar met een optie van nog eens twee jaar. Met de ondertekening leggen de bedrijven de voorwaarden en afspraken vast voor de elektrotechnische en instrumentatiewerkzaamheden van GTI aan Shell Raffinaderij en Shell Chemie in Pernis.

GTI heeft, als huis-contractor, decennialange ervaring op het chemie- en raffinaderijterrein van Shell. Het nieuwe contract heeft een geschatte waarde van e 12.000.000,- voor drie jaar. GTI in Nederland en Fabricom in België, Endel en INEO in Frankrijk - dochterondernemingen van Fabricom Groep - vormen samen de entiteit 'Industrial Installations & Maintenance' van Tractebel, de energiedivisie van SUEZ. Deze entiteit realiseert een omzet van ruim 4 miljard EUR.

Nadere informatie is verkrijgbaar bij:
GTI nv
Gea M. Peek, Manager Communicatie
Kosterijland 50, 3981 AJ Bunnik; postbus 210, 3980 CE Bunnik telefoon: 030 656 94 75; mobiel: 06 51 82 25 74; fax: 030 656 94 15; e-mail: info@gti-group.com; internet: www.gti-group.com