Geconsolideerde kerncijfers eerste trimester 2002 Keytrade.com

Datum nieuwsfeit: 31-05-2002

Trimestriële resultaten - 31/05/2002

VMS Keytrade.com - Geconsolideerde kerncijfers (vóór audit) voor het eerste trimester 2002

Ter herinnering :
De vennootschap VMS-Keytrade.com N.V. is sedert december 1999 genoteerd op de Beurs van Brussel (ticker:VMS). En is sinds 29 december 2000 erkend als beursmaatschappij. De N.V. bezit ook een deelname van 19,2% in de amerikaanse beursmaatschappij Viewtrade Securities, Inc. VMS-Keytrade.com N.V. biedt online toegang tot verschillende beurzen aan een lage prijs (vaak " online discount brokerage " genoemd) aan particuliere en institutionele beleggers. Dit gebeurt in real time, via haar websites www.vms-keytrade.com , www.vms-keytrade.lu. of www.vmskeytrade. nl. Zij biedt momenteel toegang tot de Beurs van Euronext (Brussel, Parijs, Amsterdam), Xetra (Frankfurt), de Nasdaq/Amex, NYSE en Nasdaq Europe. Het aanbod van VMS-Keytrade.com richt zich hoofdzakelijk op :
* Real time toegang tot de belangrijkste beurzen in de wereld
* Real time uitvoering en bevestiging van orders
* Investeringen in aandelen, fondsen, warranten, opties en obligaties
* Instrumenten voor initiatie en hulp bij het nemen van de beslissingen door gekende leveranciers van beursinformatie.

* Een vaste courtageprijs per transactie :
USD 29,95 per transactie op Nyse, Nasdaq, Amex en OTC-BB (van USD 1 tot 50.000) EUR 14,95 per transactie op Euronext (tot EUR 5.000) of EUR 24,95 (van EUR 5.001 tot 50.000) EUR 24,95 per transactie op Xetra (van EUR 1 tot 50.000) USD 29.95 per transactie (van USD 1 tot 50.000) of EUR 24.95 per transactie (van EUR 1 tot 50.000) op Easdaq.