Wavin opent afhaalfiliaal in het Limburgse Beek

Datum nieuwsfeit: 31-05-2002

Nieuw Afhaalfiliaal in het Limburgse Beek

Wavin opent in mei de deuren van een nieuw afhaalfiliaal in het Limburgse Beek. In het nieuwe afhaalfiliaal kunnen aannemers, installateurs en bouwbedrijven terecht voor producten op het gebied van woningbouw, utiliteitsbouw, weg- en waterbouw. Het nieuwe Wavin filiaal zal op vrijdag 31 mei feestelijk worden geopend.

Filiaal Beek heeft een assortiment bestaande uit meer dan drieduizend verschillende producten op voorraad. Het assortiment bestaat onder meer uit PVC- en PE buizen, kolken, putten, rookgasafvoer, PVC dakgoten, regenwaterinfiltratiesystemen en veel meer. In de afgelopen vijfenveertig jaar heeft Wavin, als fabrikant van kunststofleidingsystemen, veel ervaring en expertise opgedaan op dit gebied. Regelmatig zijn er nieuwe productinnovaties en assortimentsverbredingen. Dit heeft ertoe geleid dat Wavin in staat is om een breed pakket van producten aan te bieden, die van hoogwaardig kwaliteit zijn.

Filiaal Beek zal het vijftiende afhaalfiliaal worden dat Wavin in Nederland heeft. Met het nieuwe filiaal vergroot Wavin haar bereikbaarheid in het zuiden van het land. Het filiaal is gevestigd op het terrein van Bude Beek en is makkelijk te bereiken vanaf de A2.

Wavin KLS is Europees marktleider op het gebied van kunststof leidingsystemen. Het bedrijf biedt vele mogelijkheden op het gebied van onder andere binnen- en buitenriolering, infiltratie, drainage, kabelbescherming, hemelwaterafvoer, gas en water.