HBG voltooit Seinhorst in Hilversum

Hollandsche Beton Groep

29 mei 2002
HBG voltooit Seinhorst in Hilversum

Hilversum - Mevrouw H.M.A. Borstlap-van den Bosch, wethouder van de gemeente Hilversum, zal op zaterdag 1 juni een cheque ter waarde van 6.800,- overhandigen aan de vereniging van eigenaren van de wijk Seinhorst. De cheque is ter beschikking gesteld door HBG Vastgoed ter gelegenheid van de voltooiing van de infrastructuur van dit binnenstedelijke herontwikkelingsproject.

De bewoners van Seinhorst willen al geruime tijd de parkeerplaatsen op het middengebied bij de appartementengebouwen verfraaien met groenvoorzieningen. De vereniging van eigenaren en de gemeente Hilversum hebben in onderling overleg besloten de cheque van HBG Vastgoed hiervoor aan te wenden.

De wijk Seinhorst omvat een winkelcentrum , 261 woningen 97 eengezinswoningen en
165 appartementen, een ondergrondse parkeergarage, kerk de Morgenster en een centrum met medische voorzieningen.

HBG Vastgoed maakt deel uit van HBG, Hollandsche Beton Groep nv, te Rijswijk.