FENIT biedt haar leden aan nieuws te presenteren

Datum nieuwsfeit: 03-06-2002

FENIT

FENIT-leden NIEUWS: Plaats voor informatie over uw bedrijf!

21-05-2002 Vanaf 3 juni a.s. biedt FENIT haar leden de mogelijkheid hun nieuws te presenteren. Op de FENIT-site komt een speciale rubriek voor generiek nieuws van en over de bij FENIT aangesloten bedrijven, die voor alle bezoekers beschikbaar is.

FENIT-medewerkers krijgen regelmatig het verzoek om persberichten van FENIT-leden te plaatsen. Tot nu toe was hier in de huidige FENIT-publicaties geen ruimte voor. Hier komt per 3 juni 2002 verandering in. Op de FENIT-site komt een speciale rubriek voor generiek nieuws van en over de bij FENIT aangesloten bedrijven. Door middel van een `teaser' op de homepage worden bezoekers geattendeerd op deze nieuwe rubriek. Abonnees van de digitale nieuwsdienst FLITS krijgen automatisch bericht bij nieuwe items in deze rubriek.

Het nieuws in de rubriek `FENIT-leden NIEUWS' wordt door u aangeleverd. De rubriek is nadrukkelijk geen verkoopplek, maar bedoeld als informatief platform voor persberichten en bijeenkomsten die voor uw collega-bedrijven interessant kunnen zijn.
FENIT-leden kunnen hun generieke nieuws per e-mail sturen aan (flits@fenit.nl) De tekst mag maximaal 50 woorden zijn en moet een link bevatten naar de eigen website (waar u meer uitgebreide informatie kunt plaatsen).

De nieuwe rubriek wordt een half jaar lang getest en daarna geevalueerd. Heeft u opmerkingen over de werking of inhoud van deze rubriek, dan kunt u die sturen naar (flits@fenit.nl)