Yvonne de Ruyter wint in Dillenburg

Yvonne de Ruyter wint in Dillenburg

03/06/2002

Dillenburg, 3 juni 2002
Yvonne de Ruyter heeft met haar vijftienjarige ruin Elliot de internationale enkelspanwedstrijd in het Duitse Dillenburg op haar naam geschreven. Christiaan Provoost eindigde met Hombre op de zevende plaats, terwijl Jacqueline de Groot en Jan van de Broek respectievelijk op de 10e en 11e plaats eindigden. Frank van der Vegt eindigde in het eindklassement op de 13e plaats. Afgelopen weekeinde kwamen ruim tachtig enkelspan combinaties uit alle Europese landen aan de start in enige internationale menwedstrijd die alleen open is gesteld voor enkelspannen, zowel paarden als pony's. Dillenburg is een belangrijke wedstrijd in de aanloop naar het Wereldkampioenschap voor enkelspannen, wat eind augustus plaatsvindt in het Franse Conty. De volledige uitslag (PDF file) vindt u op:

www.hoefnet.nl/vswmn/pages/uitslagen02/dillenburg/dillenburg.pdf