Nieuwe CAO voor medewerkers NS Vastgoed

Datum nieuwsfeit: 03-06-2002

FNV BONDGENOTEN

Nieuwe CAO voor medewerkers NS Vastgoed

FNV Bondgenoten heeft een nieuwe CAO afgesloten voor de medewerkers bij NS Vastgoed. In de CAO, met een looptijd van 1 jaar, is afgesproken dat de medewerkers er structureel per 1 april 3,6 procent en per 1 oktober nog eens 0,4 procent bijkrijgen. NS Vastgoed is met de nieuwe CAO het eerste NS bedrijf met een
prestatiebeloningsregeling. Op bedrijfs- en groepsniveau kunnen de werknemers bij goed presteren nog eens 4 procent extra verdienen(2 X 2 procent). Over de precieze invulling van deze regeling zullen afspraken met de OR gemaakt worden. NS Vastgoed ontwikkelt stationsomgevingen. Bij NS Vastgoed werken plusminus 150 mensen.

Meer informatie:
Wim de Rooij, bestuurder FNV Bondgenoten, 010-2335000/06-53263812 Ingrid van den Berg, voorlichter FNV Bondgenoten,
030-2738478/06-51405832

03 jun 02 15:22