Politiebericht Brabant-Noord: Cuijk 03-06-2002

Datum nieuwsfeit: 03-06-2002
Bron: Politie Brabant-Noord

Korps: Brabant-Noord, plaats: Cuijk 3-06-2002 Persbericht district Land van Cuijk

INBRAAK WONING, Haps

Afgelopen wekeinde is ingebroken in een woning aan de Kerstraat in Haps. Een raam werd opengebroken, waardoor men binnen kon komen. Een computer en enkele medicijnen wer-den gestolen.

RACE VOORKOMEN, Boxmeer

De politie van het Land van Cuijk heeft zondagavond kunnen voorkomen dat een straatrace werd gehouden. In Wanroij op Zoetendaal en op de Ir. Wagterstraat in Boxmeer werden tientallen auto`s aangetroffen die kennelijk wilden gaan racen. Door de voortdurende con-trole van de politie verplaatste de groep zich naar Boxmeer en vervolgens naar Venray en kon voorkomen worden dat er werd geracet

RIJBEWIJS KWIJT, Boxmeer

Afgelopen nacht is een 27-jarige man uit Oploo bekeurd. Hij reed met een snelheid van 140 km/u over de St. Anthonisweg in Boxmeer. Op die weg is 80 km/u toegestaan. Het rijbewijs van de man is ingevorderd.

INBRAAK BEDRIJF, Mill

Afgelopen weekeinde is ingebroken in een bedrijf aan de Spoorstraat in Mill. Een raam van het pand werd opengebroken. Enkele computers en een laptop werden gestolen.

AUTO GESTOLEN, Grave

Afgelopen nacht is vanaf de Esterveldlaan in Grave een zwarte Audi 100 gestolen. Het ken-teken van de auto is ZK-62-GD.

SNELHEIDSCONTROLE, Oploo

Bij een snelheidscontrole maandagmorgen op de Deurnesweg in Oploo, zijn 16 bestuurders bekeurd. De hoogst gemeten snelheid was 121 km/u, waar 80 km/u is toegestaan.