Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Bertelsmann Marketing Service verlaagt wereldwijd reactietijd 11000 ..

Datum nieuwsfeit: 04-06-2002
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten


---
Bertelsmann Marketing Service verlaagt wereldwijd reactietijd 11000 callcenteragenten met nieuwe KANA-software

---
Implementatie Kana Response in 13 callcenters verbetert klantenservice en versterkt klantenrelatie

Hoofddorp, 06/04/2002

KANA (NASDAQ: KANA), leverancier van e-CRM-oplossingen (customer relationship management), maakt bekend dat Bertelsmann Marketing Service GmbH., een van de grootste direct marketing service providers, KANA Response software heeft geïmplementeerd. De software wordt op dit moment in 13 call centers over de hele wereld door 11.000 agents gebruikt. Door KANA Response kon Bertelsmann Marketing de responstijd op klantenvragen verlagen en tegelijkertijd kosten reduceren.

Bertelsmann had een oplossing nodig die tegemoet ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie