Kerncijfers werknemersverzekeringen maart 2002

Landelijk instituut sociale verzekeringen

Persbericht d.d. 04/06/02
Kerncijfers werknemersverzekeringen maart 2002
Aantal WW-uitkeringen daalt door seizoensarbeid Het aantal WW-uitkeringen is in maart 2002 met 1.200 gedaald tot 177.500. Deze daling is vooral veroorzaakt door een daling van het aantal werklozen in een deel van de seizoensgebonden bedrijven (onder andere bouwbedrijven en agrarische bedrijven). Daarentegen neemt het aantal uitkeringen toe in de grafische industrie, metaalindustrie, elektrotechnische industrie, metaal- en technische bedrijven, groothandel, zakelijke dienstverlening en uitleenbedrijven.

Tussen eind maart 2001 en eind maart 2002 daalt het aantal WW-uitkeringen van 181.600 tot 177.500 (min 2,3%).

Eind ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen