Tie annonceert asp dienst op basis van webcommerce

Datum nieuwsfeit: 04-06-2002
Bron: Tie Holding NV

Tie Holding NV

TIE ANNONCEERT ASP DIENST OP BASIS VAN WEBCOMMERCE

dinsdag, 4 juni, 2002

Amsterdam

TIE Holding N.V. ('TIE'), het aan de Amsterdamse beurs genoteerde B2B integratie-softwarebedrijf, maakt bekend dat het heden een op webCommerce gebaseerde dienst introduceert genaamd "TiedByTIE.net" als onderdeel van het TIE Digital Business Community Framework. "TiedByTIE.net" neemt als aanvulling op de bestaande outsourcing diensten van TIE, de deelnemers al het ingewikkelde van B2B integratie uit handen, waardoor zij eenvoudig elektronisch kunnen communiceren met hun zakelijke partners. De dienst zal later deze maand in Nederland en België beschikbaar zijn.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen