Uitgangspunten en normen bedrijfsbegrotingen varkenshouderij voor de..

Datum nieuwsfeit: 04-06-2002
Bron: Praktijkonderzoek Veehouderij

Praktijkonderzoek Veehouderij

Uitgangspunten en normen bedrijfsbegrotingen varkenshouderij voor de lange termijn

Webbericht

In het overleg prijsindicaties varkenshouderij van 1 mei 2002 zijn de uitgangspunten en normen voor de bedrijfsbegrotingen voor de lange termijn vastgesteld. Deze normen worden onder andere gebruikt bij aanvragen voor het borgstellingfonds.

Het saldo per gemiddeld aanwezige zeug per jaar is vastgesteld op 382,- (excl. rentekosten). Voor de vleesvarkenshouderij is het saldo per gemiddeld aanwezig vleesvarken 66,- per jaar (excl. rentekosten). In de tabel zijn de onderliggende normen voor de vastgestelde saldo's en de gerealiseerde prijzen in 2001 weergegeven.

Tabel: ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen