Pocket rechtspositie raads- en commissieleden vernieuwd

Datum nieuwsfeit: 06-06-2002
Bron: Vereniging Nederlandse Gemeenten

Vereniging Nederlandse Gemeenten

Pocket rechtspositie raads- en commissieleden vernieuwd (6/6/02)

Alle gemeenten ontvangen in de week van 10 juni als bijlage bij ledenbrief 02/68 de vernieuwde pocket de rechtspositie van gemeentelijke politieke ambtsdragers, raads- en commissieleden. Deze uitgave vervangt ten dele de pocket die in de tweede helft van 2001 verscheen, die ook nog de rechtspositie van wethouders beschrijft.

De publicatie is niet alleen geschikt voor een snelle naslag door de adviserende medewerkers, maar vooral ook voor de raadsleden zelf.

In de loop van dit jaar verschijnt in dezelfde reeks een afzonderlijke publicatie waarin naast de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen